Srednja škola Otočac od svog postojanja (1946.godina ) sa svojim zaposlenicima i učenicima uspješno provodi programe srednjoškolskog obrazovanja čiji su se rezultati rada očitovali prije svega prilikom velikog broja upisa učenika na različite programske studije i završavanju istih. Danas tako imamo po cijeloj Republici Hrvatskoj naših učenika sa raznim zvanjima i titulama od doktora znanosti, magistara, liječnika, profesora, dipl. inženjera različitih struka i dr. Uspješno se nosimo sa sustavnim promjenama u srednjoškolskom obrazovanju u novije vrijeme što će vjerujem pokazati i rezultati na Državnoj maturi koja počinje ove školske godine. U tom cilju, a da bi sačuvali dugu tradiciju naše škole, njene vrijednosti i postojeći autoritet predstavljam vam viziju naše škole:
Želimo školu u kojoj su svi zadovoljni, motivirani i maksimalno uspješni.
Ono što želimo je da učenici kroz srednjoškolsko obrazovanje steknu sve potrebne kompetencije, znanja i vještine kako za nastavak daljnjeg školovanja, tako i za konkurentnost na tržištu rada, te za život i da iz nje izađu kao kvalitetne osobe.
Da bi ostvarili svoju viziju poduzimat ćemo sljedeće:
-Svim učenicima omogućiti stjecanje osnovnih i stručnih znanja i kompetencija potrebnih za daljnje školovanje i konkurentnost na tržištu rada, kao i za život, te ih naučiti kako se samostalno uči.
Dokazano je da su radni učinci veći kad su ljudi zadovoljni i kad osjećaju da ono što rade ima smisla, cilj stvaranja životnog okružja u našoj školi biti će:
-omogućiti maksimalni razvoj učeničkih i nastavničkih potencijala poticanjem motiviranosti, samopouzdanja, stvaranja pozitivne slike o sebi, svijesti o svojim interesima i mogućnostima, te razvijanjem komunikacijskih vještina, vještina dobrih izbora i rješavanja problema
Problemi današnjega čovjeka takvi da za njihovo rješavanje nisu dovoljne individualne snage, nego sinergija suradnika, cilj razvijanja školskog partnerstva u našoj školi bit će:
-promijeniti tradicionalnu ulogu nastavnika, te ostvariti djelotvornu međusobnu suradnju u školi, suradnju s roditeljima i sa zajednicom koja će učenicima pomoći da uče na nove načine.
Nema uspješnog upravljanja i menadžmenta bez:
- planiranja, dobro postavljenih pravila i raspoređenih zadataka
- transparentnog praćenja i kontrole rezultata
- sustava motivacija i sankcija,
Cilj upravljanja i pedagoškog menadžmenta u našoj školi bit će:
-stvoriti organizaciju koja uči i omogućava kvalitetnu provedbu kurikuluma.
Danas više nije presudno da nastavnik bude genijalac u svom području, niti je dovoljno da bude genijalan metodičar, cilj profesionalnog razvoja i usavršavanja osoblja u našoj školi biti će:
-omogućiti nastavnicima stjecanje novih nastavničkih kompetencija, poglavito temeljenih na psihologiji učenja, pamćenja i ponašanja, komunikacijskim i socijalnim vještinama, kreativnosti, te vještinama rješavanja problema.
Živimo u svijetu brzih i radikalnih promjena. Što je jučer važilo kao istina, danas to više nije ili je u, najmanju ruku, upitno. Pitanja često ostaju ista, ali su odgovori drugačiji. Škola kao obrazovna ustanova mora i želi se tome prilagoditi. Ove nas spoznaje obeshrabruju, čine nesigurnima u našem znanju. Na drugoj strani svih ovih promjena jedno je sigurno: promjene su sastavni dio ljudskog postojanja i razvoja. Kada tako ne bi bilo, tko zna kako bi bilo? Škola treba promjene i viziju, ali i stalnost te ustrajnost. Samo oni koji stoje na čvrstim temeljima, mogu se u svijetu stalnih promjena dokazati i opstati.
« Travanj 2026 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |