Medijska pismenost: Moja kritička minuta u eteru
Autor: Gorana Mandarić, 14. 4. 2019.
Od 8. do 12. travnja diljem Hrvatske održani su 2. Dani medijske pismenosti s više od 180 događanja kojima je cilj informiranje i educiranje o medijskoj pismenosti. U Otočcu su se u obilježavanje uključili Srednja škola Otočac i Hrvatski radio Otočac.
Tijekom nekoliko nastavnih sati Hrvatskog jezika učenici 1. razreda smjera ekonomist izabrali su aktualne teme prisutne u medijima, a njima bliske, te su pod mentorstvom nastavnice Manje Kostelac-Gomerčić pripremili jednominutne sažete osvrte prilagođene mediju radija. Naziv projekta Moja kritička minuta u eteru postao je i naziv radio-emisije koja je u programo HRO-a emitirana prošle srijede.
Medijska pismenost jedna je od najvažnijih kompetencija 21. stoljeća pa će se u sklopu kurikulske reforme, koja će se od jeseni primjenjivati u svim školama u Hrvatskoj, obrađivati u nizu nastavnih predmeta. Reforma obrazovanja upravo stavlja naglasak na razvijanje kritičkog mišljenja kod djece i mladih.
Kako razmišljaju naši 14-godišnjaci i 15-godišnjaci, koliko imaju razvijeno kritičko promišljanje i kakav im je odnos prema informacijama u medijima, možete poslušati u emisiji na sljedećoj poveznici:
Medijska pismenost: Moja kritička minuta u eteru
Autor: Gorana Mandarić, 14. 4. 2019.
Od 8. do 12. travnja diljem Hrvatske održani su 2. Dani medijske pismenosti s više od 180 događanja kojima je cilj informiranje i educiranje o medijskoj pismenosti. U Otočcu su se u obilježavanje uključili Srednja škola Otočac i Hrvatski radio Otočac.
Tijekom nekoliko nastavnih sati Hrvatskog jezika učenici 1. razreda smjera ekonomist izabrali su aktualne teme prisutne u medijima, a njima bliske, te su pod mentorstvom nastavnice Manje Kostelac-Gomerčić pripremili jednominutne sažete osvrte prilagođene mediju radija. Naziv projekta Moja kritička minuta u eteru postao je i naziv radio-emisije koja je u programo HRO-a emitirana prošle srijede.
Medijska pismenost jedna je od najvažnijih kompetencija 21. stoljeća pa će se u sklopu kurikulske reforme, koja će se od jeseni primjenjivati u svim školama u Hrvatskoj, obrađivati u nizu nastavnih predmeta. Reforma obrazovanja upravo stavlja naglasak na razvijanje kritičkog mišljenja kod djece i mladih.
Kako razmišljaju naši 14-godišnjaci i 15-godišnjaci, koliko imaju razvijeno kritičko promišljanje i kakav im je odnos prema informacijama u medijima, možete poslušati u emisiji na sljedećoj poveznici:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |