preskoči na sadržaj

Srednja škola Otočac

 > Naslovnica
VIJESTI

Edukacija u Zadru: Digitalna demokracija i mobilnost radi učenja

Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

Moj osvrt - Josipa Lesinger, 3.ek.

U suradnji s organizacijom European Citizen Action Service (ECAS) iz Belgije te partnerima iz Europe (Belgije, Bugarske, Mađarske, Velike Britanije i Islanda) među kojima je i ESN (Erasmus Student Network), GONG je proveo projekt o digitalnoj demokraciji i participaciji mladih u odlučivanju s fokusom na temu mobilnosti radi učenja. Projekt se održao 26. i 27.9. ove godine u zgradi IMPACT centra u Zadru.

Također, važno je navesti i da smo u sklopu projekta Digital Ecosystem for e-Participation Linkin Youth (DEEP-Linkin Youth) imali mogućnost raspravljati o budućnosti kako školske, tako i studentske mobilnosti, te nadasve Erasmus+ i CEEPUS programa. Na samoj edukaciji, odnosno treningu, držali smo se raznih tema poput digitalne demokracije mladih kroz online angažman i video produkciju. Jedna od tema koja je bila popraćena kvalitetnom pripremom predavača je oblici građanske i političke participacije mladih, uz poseban naglasak na mobilnost mladih radi učenja i Erasmus+ program.

Predavanja koja smo slušali bila su jako kvalitetno odrađena, i to sa naglaskom na interakciju u raznim oblicima koja je ključna za uspješnu suradnju između predavača i sudionika, u ovome slučaju učenika srednjih škola i studenata. Naravno, pošto je ovo međunarodni projekt, naši predavači bili su iz Italije (Elisa Lironi), Bugarske (Assya Kavrakova), Singapura (Gaffar Rampage), Njemačke (Guy Degen), kao i iz Hrvatske (Krešimir Krolo). Nakon svakog predavanja imali smo rad u parovima i grupama gdje smo morali pokazati što smo naučili iz svega toga. Tako je moja grupa, u kojoj su bili i studenti i srednjoškolci, morala odgovoriti na vrlo važno pitanje: „Koji su izazovi u participaciji mladih u Erasmus+ programu?“, a mi smo kao glavna ograničenja i izazove naveli birokraciju, nepoznavanje kulture i jezika određene zemlje u koju bismo išli, manjak informiranosti učenika srednjih škola koji nemaju toliku mogućnost sudjelovati u gore navedenom programu zbog dobnog ograničenja. Također,  jedno od predavanja je bilo i Video produkcija, nakon kojeg smo bili podijeljeni u grupe i izmiješani kako ne bismo bili samo sa nama poznatim osobama, te smo morali osmisliti dva originalna koncepta za društvene mreže u cilju promoviranja mobilnosti mladih i poticanja na sudjelovanje u Erasmus+ programu.

Kao najzanimljiviji dio treninga istaknula bih predavanje Elise Lironi o e-participaciji mladih jer je uvela nešto sasvim meni novo – online kviz kojemu smo mogli odmah pristupiti i odgovoriti na pitanja, a istovremeno su se rezultati statistički prikazivali na dijaprojekciji i zajedno smo s njom zaključili koji su odgovori dobili najviši postotak i što bi se moglo (trebalo) promijeniti. Jedno od pitanja je bilo koju društvenu mrežu najviše koristimo, a najčešći odgovor bio je Facebook što je i za očekivati jer je spomenuta društvena mreža svjetski popularna. Također, zanimljivo je bilo i predavanje Guya (koje sam već gore spomenula) koji nas je naučio kako intervjuirati osobu te koji oblici snimanja su najprikladniji za takvu vrstu videa.

Zaključujem da smo dosta toga naučili, ne samo kroz predavanja već i kroz grupni rad. Neki od nas  su stekli nova prijateljstva i možda simpatije te se nadamo da ćemo u budućnosti moći sudjelovati u sličnim edukacijama i razmjenama mladih.

Ukoliko želite saznati više o organizacijama, posjetite:

http://esn.org
http://ecas.org
http://www.gong.hr/hr
https://www.salto-youth.net
http://deeplinkingyouth.eu

Foto galerija




Vijesti

Edukacija u Zadru: Digitalna demokracija i mobilnost radi učenja

Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

Moj osvrt - Josipa Lesinger, 3.ek.

U suradnji s organizacijom European Citizen Action Service (ECAS) iz Belgije te partnerima iz Europe (Belgije, Bugarske, Mađarske, Velike Britanije i Islanda) među kojima je i ESN (Erasmus Student Network), GONG je proveo projekt o digitalnoj demokraciji i participaciji mladih u odlučivanju s fokusom na temu mobilnosti radi učenja. Projekt se održao 26. i 27.9. ove godine u zgradi IMPACT centra u Zadru.

Također, važno je navesti i da smo u sklopu projekta Digital Ecosystem for e-Participation Linkin Youth (DEEP-Linkin Youth) imali mogućnost raspravljati o budućnosti kako školske, tako i studentske mobilnosti, te nadasve Erasmus+ i CEEPUS programa. Na samoj edukaciji, odnosno treningu, držali smo se raznih tema poput digitalne demokracije mladih kroz online angažman i video produkciju. Jedna od tema koja je bila popraćena kvalitetnom pripremom predavača je oblici građanske i političke participacije mladih, uz poseban naglasak na mobilnost mladih radi učenja i Erasmus+ program.

Predavanja koja smo slušali bila su jako kvalitetno odrađena, i to sa naglaskom na interakciju u raznim oblicima koja je ključna za uspješnu suradnju između predavača i sudionika, u ovome slučaju učenika srednjih škola i studenata. Naravno, pošto je ovo međunarodni projekt, naši predavači bili su iz Italije (Elisa Lironi), Bugarske (Assya Kavrakova), Singapura (Gaffar Rampage), Njemačke (Guy Degen), kao i iz Hrvatske (Krešimir Krolo). Nakon svakog predavanja imali smo rad u parovima i grupama gdje smo morali pokazati što smo naučili iz svega toga. Tako je moja grupa, u kojoj su bili i studenti i srednjoškolci, morala odgovoriti na vrlo važno pitanje: „Koji su izazovi u participaciji mladih u Erasmus+ programu?“, a mi smo kao glavna ograničenja i izazove naveli birokraciju, nepoznavanje kulture i jezika određene zemlje u koju bismo išli, manjak informiranosti učenika srednjih škola koji nemaju toliku mogućnost sudjelovati u gore navedenom programu zbog dobnog ograničenja. Također,  jedno od predavanja je bilo i Video produkcija, nakon kojeg smo bili podijeljeni u grupe i izmiješani kako ne bismo bili samo sa nama poznatim osobama, te smo morali osmisliti dva originalna koncepta za društvene mreže u cilju promoviranja mobilnosti mladih i poticanja na sudjelovanje u Erasmus+ programu.

Kao najzanimljiviji dio treninga istaknula bih predavanje Elise Lironi o e-participaciji mladih jer je uvela nešto sasvim meni novo – online kviz kojemu smo mogli odmah pristupiti i odgovoriti na pitanja, a istovremeno su se rezultati statistički prikazivali na dijaprojekciji i zajedno smo s njom zaključili koji su odgovori dobili najviši postotak i što bi se moglo (trebalo) promijeniti. Jedno od pitanja je bilo koju društvenu mrežu najviše koristimo, a najčešći odgovor bio je Facebook što je i za očekivati jer je spomenuta društvena mreža svjetski popularna. Također, zanimljivo je bilo i predavanje Guya (koje sam već gore spomenula) koji nas je naučio kako intervjuirati osobu te koji oblici snimanja su najprikladniji za takvu vrstu videa.

Zaključujem da smo dosta toga naučili, ne samo kroz predavanja već i kroz grupni rad. Neki od nas  su stekli nova prijateljstva i možda simpatije te se nadamo da ćemo u budućnosti moći sudjelovati u sličnim edukacijama i razmjenama mladih.

Ukoliko želite saznati više o organizacijama, posjetite:

http://esn.org
http://ecas.org
http://www.gong.hr/hr
https://www.salto-youth.net
http://deeplinkingyouth.eu

Foto galerija




ZAŠTITA PRIVATNOSTI

  

POVEZNICE

STRUČNO USAVRŠAVANJE

KORISNE POVEZNICE

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

CMS za škole logo
Srednja škola Otočac / Ćirila i Metoda 2, HR-53220 Otočac / ss-otocac.skole.hr / ured@ss-otocac.skole.hr
preskoči na navigaciju