To su poduzetnici!
Autor: Administrator , 15. 3. 2016.
U stvarnom svijetu tvrtka Kaldi ne postoji, no u fiktivnom tržišnom svijetu ona je izuzetno uspješna u svim poslovnim segmentima. (Uostalom, što je stvarnost danas?) Riječ je o vježbeničkoj tvrtci koja 'posluje' prilično dugo, a u njoj se izmijenjuju generacije ekonomista Srednje škole Otočac. Trenutačno je vode učenici 4. razreda zanimanja ekonomist i prof. Gordana Žubrinić.
Tvrtka Kaldi proizvodi i plasira na tržište kavu, čajeve i začine. Vlasnik je najsuvremenijega proizvodnog pogona u Ulici Ćirila i Metoda u Otočcu, otvorenog u prosincu prošle godine. Prema pokazateljima istraživanja (koje je provela agencija Trž.-istraž.) tvrtka Kaldi vodeća je tvrtka među sličnim tvrtkama na tržištu. Na web stranici, osim redovnih informacija, dostupan je i katalog proizvoda te omogućena on-line kupovina. Razvidno je da tvrtka nastupa na vodećim festivalima te je dobitnica nekoliko vrijednih međunarodnih priznanja za kvalitetu. Posjetitelji web stranice mogu ispuniti i anketu o konzumaciji kave (vješto ispitivanje potreba tržišta).
Prošlog su tjedna predstavnici tvrtke Kaldi nastupili na Sajmu/smotri vježbeničkih tvrtki, održanom u Ekonomskoj školi Mije Mirkovića u Rijeci (u povodu 105. godišnjice te škole). Tvrtku su predstavili Magdalena Ostović (administrator tvrtke), Mirela Marija Božičević (voditelj nabave) i Josip Atalić (direktor tvrtke), zajedno s prof. Gordanom Žubrinić.
Predstavljanjem tvrtke u Rijeci više su nego zadovoljni jer su prednjačili načinima prezentacije kao jedini sudionici iz Ličko-senjske županije među ostalim tvrtkama iz Primorsko-goranske županije. Na štandu su izložili sve proizvode 'marke' Kaldi – prženu kavu, razne kavene pripravke, čajeve…
Kupci su imali priliku degustirati Kaldi kavu i uvjeriti se u njenu kvalitetu te ispuniti anketu.
Razmijenili su poslovne kontakte s ostalim sudionicima sajma i upoznali potencijalne poslovne partnere s kojima bi mogli ostvariti poslovnu suradnju. Podijelili su puno promidžbenih materijala, kataloga, reklamnih prospekata, posjetnica i kalendara. Proučili su promotivne materijale svojih kolega, potencijalnih partnera i moguće konkurencije, te nakon analize cjelokupnog nastupa zaključili da su odradili izvrstan posao. Preostaje im još iskustva prenijeti ostalim zaposlenicima.
Sve smo to doznali iz zapisnika s jučerašnjega sastanka zaposlenika tvrtke Kaldi d.o.o., održanog u poslovnim prostorima tvrtke u Ulici Ćirila i Metoda 2 u Otočcu. Doznali smo još i da je tvrtka donijela odluku o upućivanju svih sadašnjih djelatnika na daljnje školovanje i usavršavanje te o raspisivanju natječaja za popunjavanje dvanaest (12) radnih mjesta.
U dogledno vrijeme poduzeće će raspisati natječaje.
Tako naši ekonomisti u virtualnim uvjetima nauče sve poslove vezane uz tvrtku, njenu proizvodnju, računovodstvene i upravljačke poslove, tržišni plasman, marketing i prezentacijske vještine, a iako su uvjeti rada idealno simulirani, nauče savladati niz najčešćih situacija (i prepreka) kakve jesu u stvarnim okolnostima poslovnoga svijeta. Svakako najvažniji ishod ovakve 'škole' jest postizanje motiviranosti i razvijanje poduzetničkoga duha.
Pogledajte web stranicu tvrtke Kaldi d.o.o. – www.kaldi-vt.weekly.com.
Pogledajte Zapisnik sa sastanka zaposlenika tvrtke Kaldi
To su poduzetnici!
Autor: Administrator , 15. 3. 2016.
U stvarnom svijetu tvrtka Kaldi ne postoji, no u fiktivnom tržišnom svijetu ona je izuzetno uspješna u svim poslovnim segmentima. (Uostalom, što je stvarnost danas?) Riječ je o vježbeničkoj tvrtci koja 'posluje' prilično dugo, a u njoj se izmijenjuju generacije ekonomista Srednje škole Otočac. Trenutačno je vode učenici 4. razreda zanimanja ekonomist i prof. Gordana Žubrinić.
Tvrtka Kaldi proizvodi i plasira na tržište kavu, čajeve i začine. Vlasnik je najsuvremenijega proizvodnog pogona u Ulici Ćirila i Metoda u Otočcu, otvorenog u prosincu prošle godine. Prema pokazateljima istraživanja (koje je provela agencija Trž.-istraž.) tvrtka Kaldi vodeća je tvrtka među sličnim tvrtkama na tržištu. Na web stranici, osim redovnih informacija, dostupan je i katalog proizvoda te omogućena on-line kupovina. Razvidno je da tvrtka nastupa na vodećim festivalima te je dobitnica nekoliko vrijednih međunarodnih priznanja za kvalitetu. Posjetitelji web stranice mogu ispuniti i anketu o konzumaciji kave (vješto ispitivanje potreba tržišta).
Prošlog su tjedna predstavnici tvrtke Kaldi nastupili na Sajmu/smotri vježbeničkih tvrtki, održanom u Ekonomskoj školi Mije Mirkovića u Rijeci (u povodu 105. godišnjice te škole). Tvrtku su predstavili Magdalena Ostović (administrator tvrtke), Mirela Marija Božičević (voditelj nabave) i Josip Atalić (direktor tvrtke), zajedno s prof. Gordanom Žubrinić.
Predstavljanjem tvrtke u Rijeci više su nego zadovoljni jer su prednjačili načinima prezentacije kao jedini sudionici iz Ličko-senjske županije među ostalim tvrtkama iz Primorsko-goranske županije. Na štandu su izložili sve proizvode 'marke' Kaldi – prženu kavu, razne kavene pripravke, čajeve…
Kupci su imali priliku degustirati Kaldi kavu i uvjeriti se u njenu kvalitetu te ispuniti anketu.
Razmijenili su poslovne kontakte s ostalim sudionicima sajma i upoznali potencijalne poslovne partnere s kojima bi mogli ostvariti poslovnu suradnju. Podijelili su puno promidžbenih materijala, kataloga, reklamnih prospekata, posjetnica i kalendara. Proučili su promotivne materijale svojih kolega, potencijalnih partnera i moguće konkurencije, te nakon analize cjelokupnog nastupa zaključili da su odradili izvrstan posao. Preostaje im još iskustva prenijeti ostalim zaposlenicima.
Sve smo to doznali iz zapisnika s jučerašnjega sastanka zaposlenika tvrtke Kaldi d.o.o., održanog u poslovnim prostorima tvrtke u Ulici Ćirila i Metoda 2 u Otočcu. Doznali smo još i da je tvrtka donijela odluku o upućivanju svih sadašnjih djelatnika na daljnje školovanje i usavršavanje te o raspisivanju natječaja za popunjavanje dvanaest (12) radnih mjesta.
U dogledno vrijeme poduzeće će raspisati natječaje.
Tako naši ekonomisti u virtualnim uvjetima nauče sve poslove vezane uz tvrtku, njenu proizvodnju, računovodstvene i upravljačke poslove, tržišni plasman, marketing i prezentacijske vještine, a iako su uvjeti rada idealno simulirani, nauče savladati niz najčešćih situacija (i prepreka) kakve jesu u stvarnim okolnostima poslovnoga svijeta. Svakako najvažniji ishod ovakve 'škole' jest postizanje motiviranosti i razvijanje poduzetničkoga duha.
Pogledajte web stranicu tvrtke Kaldi d.o.o. – www.kaldi-vt.weekly.com.
Pogledajte Zapisnik sa sastanka zaposlenika tvrtke Kaldi
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |