ELEKTRONIČKO NASILJE KAO POSLJEDICA STEREOTIPNIH PRIKAZA LJEPOTE U MEDIJIMA
Autor: Dijana Nikšić, 5. 5. 2023.
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu održalo je interaktivno predavanje za učenike trećih i četvrtih razreda na temu Elektroničko nasilje kao posljedica stereotipnih prikaza ljepote u medijima. Navedena tema je u sklopu projekta koji pruža podršku mladima kroz program prevencije elektroničkog nasilja i govora mržnje proizašlih iz nametnutih ideala ljepote u medijima s ciljem podizanja svijesti o utjecaju medijskih prikaza ljepote.
Cilj projekta je kroz edukativne programe medijske pismenosti djelovati preventivno, educirati i osnažiti mlade kako bi se smanjili slučajevi elektroničkog nasilja nad i među mladima s posebnim naglaskom na ideale ljepote koji se prikazuju u medijima. Osim toga, cilj je potaknuti mlade da aktivno i kritički promišljaju o medijskim sadržajima, ali i međusobnim odnosima u virtualnom prostoru te o odlukama koje donose.
Danas online svijet postao jednak onom offline za velik broj mladih te ih želimo potaknuti da na internetu ne čine ono što ne bi činili i u stvarnosti. Također, želimo ih potaknuti da razgovaraju o svojim problemima te da se uvijek obrate osobama od povjerenja ako ih netko na internetu ponižava ili vrijeđa.
Osim naše Škole, u projektu sudjeluju i učenici Zdravstvenog učilišta iz Zagreba, i srednje škole Čazma. Kroz edukaciju učenicima će se predstaviti niz smjernica kojima mogu regulirati korištenje medija, pružiti im konkretne primjere elektroničkog nasilja proizašlog iz nametanja ideala ljepote iz stvarnog života, upoznati ih s hrvatskim i međunarodnim istraživanjima o stereotipima u medijima i medijskom prikazu ljepote te ih potaknuti na kritičko promišljanje o sadržajima na društvenim mrežama kako bi mogli razlikovati realno od nerealnog. Na taj način želi se posljedično smanjiti broj slučajeva elektroničkog nasilje i govora mržnje.
ELEKTRONIČKO NASILJE KAO POSLJEDICA STEREOTIPNIH PRIKAZA LJEPOTE U MEDIJIMA
Autor: Dijana Nikšić, 5. 5. 2023.
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu održalo je interaktivno predavanje za učenike trećih i četvrtih razreda na temu Elektroničko nasilje kao posljedica stereotipnih prikaza ljepote u medijima. Navedena tema je u sklopu projekta koji pruža podršku mladima kroz program prevencije elektroničkog nasilja i govora mržnje proizašlih iz nametnutih ideala ljepote u medijima s ciljem podizanja svijesti o utjecaju medijskih prikaza ljepote.
Cilj projekta je kroz edukativne programe medijske pismenosti djelovati preventivno, educirati i osnažiti mlade kako bi se smanjili slučajevi elektroničkog nasilja nad i među mladima s posebnim naglaskom na ideale ljepote koji se prikazuju u medijima. Osim toga, cilj je potaknuti mlade da aktivno i kritički promišljaju o medijskim sadržajima, ali i međusobnim odnosima u virtualnom prostoru te o odlukama koje donose.
Danas online svijet postao jednak onom offline za velik broj mladih te ih želimo potaknuti da na internetu ne čine ono što ne bi činili i u stvarnosti. Također, želimo ih potaknuti da razgovaraju o svojim problemima te da se uvijek obrate osobama od povjerenja ako ih netko na internetu ponižava ili vrijeđa.
Osim naše Škole, u projektu sudjeluju i učenici Zdravstvenog učilišta iz Zagreba, i srednje škole Čazma. Kroz edukaciju učenicima će se predstaviti niz smjernica kojima mogu regulirati korištenje medija, pružiti im konkretne primjere elektroničkog nasilja proizašlog iz nametanja ideala ljepote iz stvarnog života, upoznati ih s hrvatskim i međunarodnim istraživanjima o stereotipima u medijima i medijskom prikazu ljepote te ih potaknuti na kritičko promišljanje o sadržajima na društvenim mrežama kako bi mogli razlikovati realno od nerealnog. Na taj način želi se posljedično smanjiti broj slučajeva elektroničkog nasilje i govora mržnje.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |